Wednesday, June 8, 2011

Kalau Aku Lelaki

1. Aku yakin aku paling hensem... Alah sebagai perempuan pun aku memang paling hensem. Bak kata pepatah bapa aku. 

*Flashback suatu masa dahulu*
Aku tengah duduk dengan cara paling macho sekali menengok tv sambil tertidur. 

Bapa: Hen! Cuba dulu ko menyamar jadi lelaki, jalan-jalan di KK (Kota Kinabalu), mesti banyak perempuan kejar tu! Baru lah macam anak dadi! Hensem! 

Uhuk-uhuk. 

2. Aku yakin aku ada 6 packs......tersembunyi somewhere di lapisan lemak-lemak aku...

3. Aku yakin aku paling gentlemen. Sebab aku memahami hati seorang wanita. Miahaha~

4. Aku yakin aku akan jadi jejaka paling di kejar-kejar wanita-wanita yang kesunyian... =p

5. Aku yakin aku akan jadi boypren/tunang/suami yang terbaik......................dalam menghabiskan makanan.

6. Aku yakin aku akan berjaya.......................menjadi penari poco-poco paling mantap.

7. Aku yakin aku akan menjadi seorang lelaki yang amat bergaya..........................sangat-sangat bergaya. 

8. Aku yakin aku akan suka minum susu. Milk-a-holic. Low fat preferably.

9. Aku yakin aku dapat jalan-jalan seorang diri tak kira waktu dan tempat tanpa merisaukan famili. Perempuan susah! Bahaya! Selalu kan dengar kes-kes tak patut tu berlaku kat kaum hawa. Tapi tak pernah lak dengar lelaki dirogol perempuan............ ==''''

10. Aku yakin aku boleh main game tanpa jemu....and continuously win. 

11. Aku yakin aku bijak pandai pintar. 

12. Aku yakin rupa aku nanti macam ni. 




*Picture is from Google Images.




3 comments:

Anonymous said...

mantap la zen.. huahua.. ko yakin ka ko x mudah tergoda actress korea? ahahaha..

eve

Zenmax said...

@eve dorang yang terpikat ngan aku nanti..... =p

ECA said...

ya!!aq pon yakin mka ko mmg nmpk cm pak cik tu...HAHAHAHAHA