Saturday, December 18, 2010

Those Days Are Gone~

Terkenang lak zaman2 batu ku dulu...
Kejar anak ayam gara-gara abang suruh.
Pas dapat tangkap,
kena kejar mak ayam lak..

Ditipu abang...

I was naive..

Haha..
Sekarang pun mcam tu..
Senang tertipu oleh.......Papa Manuk dan yang sewaktu dengannya...

Hmm....

This is gonna get hard.
Haish~

Dulu tym kecik2 (yang x seberapa kecik pun),
sering dibuli abang2 and kakak..
Even adik2 aku pun buli aku..
Ye lah...
Aku tau,
Diorang jeles,
Aku kan dulu kiut...

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~

Ok, almost threw up at that statement.
That's a lie.
I think...

Hmmm...

What was I going to write again????

Oh....

Flashback dulu2 tym kecil...

Dulu....

Tym kecil,
ingat lagi bergusti ngan sepupu lelaki aku...
Aku menang lah...
Ofkos!

Pastu,
scene hampir lemas,
hahaha,
lawak pla bila ingat balik...
Dengan konfidennya aku berenang manuk2 (ayam2) pegi kawasan yang lagi dalam.
Sedangkan berenang pun x pas g...
Pastu,
tergapai2 tenggelam...terlupa cara berenang kejap.
Or Terlalu berat kot??

Hahaha...
Last2, as a last resort,
I went to the edge,
swimming ala2 Ariel dalam The Little Mermaid tu..
Kaki jak yang bergoyang..
Walaupun hampir xda hasil,
But I'm alive still..

Hahaha~
Bestnya zaman muda2 dulu..
(Eh, aku sekarang pun bukan tua apanya! ha!)

Ok, pa dah benda aku merepek ni....

Back to my original topic,
I miss those days where I can run to my lovely pillow and scream all I want.
I miss those days where I could climb up the mango tree with lots of fire ants and almost bit me to death. (just kidding)
I miss those days where I could play with all, and I mean ALL my friends without people looking at me like I was doing something waaay wrong.
I miss those days where I could run around screaming without people calling me crazy.
I miss those days where I get picked on by my brothers. (they still do. But now not that much)

And last but not least,
I miss those days where my family and my relatives,
ALL could spend the days like we used to.
Not a single person missing.
Not a single one gone.
And definitely no a single one who is judgmental.

Banyak g aku miss sebenarnya..
But...
I know most of my readers don't like to read that much.
So I'll just keep it short.. Miahahaha~

Till then~

1 comment:

Jard The Great said...

siapa yg judgemental? sepa? sepa?