Saturday, April 23, 2011

Kembang kembang~


Semalam kan...
Aku keboringan dan keFeningan membaca nota.
So,
Aku kan...
Aku kan...

Aku sms kawan aku...
Tanya khabar apa semua....
Dia bagitahu lah....
Dia dilanda dilema.

Aku perasan kejap jadi pakar nasihat...
Aku bagi nasihat lah..

Pastu kan..
Ko tau apa dia kata?

"Wah Zen, no one has ever said that to me before... I'm really touched... U give great advice..."

Miahahaha~~

Bangga kejap....

Korang tau tak?
Kalau di tempat kami kan,
orang yang bangga macam ni ada term-term dia sendiri.

Haha~

Seperti contoh...











Kembang Hidung.

















And then seterusnya,
Kembang Bontot.




Semakin kembang hidung/bontot tu semakin bangga lah orang tu.....
Ngahahahaha!!




Now to another story.
Since my stress incident,
I haven't had any ice creams yet..
Huhu~~

But I'm thinking of buying it today!


I can already imagine how HAPPY I'll be when I get my ice cream...Sweet sweet ice cream.. The greatest invention man has ever made.....



(Aku x pandai melukis........ngehehehe)

4 comments:

Jard The Great said...

hahaha... ko lukis pakai apa tu?

Zenmax said...

@jard, guna Paint aja....Hahaha

Abe Long said...

pakai tikus ka

Zenmax said...

@abe long: Yup. Tikus. Yang laptop punya tu...Touch2....susah kot nak lukis...tu lah buruk.haha