Saturday, April 16, 2011

We-we-we so Excited.

Menyesal beli makanan awal-awal tadi.
Serotonin cepat bertindak membuatkan aku tertidur tym baca nota Cerebral Cortex.
Sempat aku mimpi makan otak manusia otak manusia yang besar gila ni bercakap dengan aku...

Mr. Otak: Zen. I have something U need. (creepy tone)

Aku: What what what O giant delicious ice-cream looking brain! (kesan puasa aiskrim)

Mr. Otak: I know what questions that will be out on Ur exam..

Dengan itu, aku mengeluarkan komputer yang sebijik macam komputer aku tym skulah rendah dulu dari poket. 
Pastu aku on komputer tu.

*Windows 97 startup theme song playing*

Yes! On!
Pastu aku kena tunggu 15 minit untuk habis startup.
Pastu aku buka notepad.
Sedia untuk menaip soalan-soalan bocor dari Mr. Otak.

Tup tup tengok Mr. Otak dah tidur....

Penat menunggu...

Terus tu aku tengok pose Mr. Otak tidur..
Memang serupa dengan Marshmallow yang aku makan 4 tahun lepas.
Tiba-tiba pula air liur aku meleleh...
Aku jalan slow-slow menghampiri Mr. Otak.
Aku kuarkan Katana dari poket seluar aku, sedia untuk menerkam....

Tiba-tiba,
Badan aku bergegar dan aku rebah ke atas tanah.
Macam tiba-tiba ada epilepsy.

Pastu aku nampak dari jauh Mr. Otak sedang ketawakan aku..
Sambil aku buat tarian poco-poco sambil baring tu, aku dapat dengar lagu yang sungguh mengasyikkan...

*Friday, friday, gotta get down on friday~*

Tidaaaaakkkkkk~~~!!!!

Aku terbangun.
Ada orang kol aku.

Cess.....

Baru jak mau bangunkan Mr. Otak minta soalan bocor.......

=p